بائننس حوالہ کوڈ: UL2M4EB8

0
77

 سے زیادہ استعمال ہونے والا کریپٹو کرنسی ایکسچینج ہے، اس کی صارف دوست موبائل ایپلیکیشن، سب سے کم کمیشن، صارفین کو اپنے ریفرنس سسٹم کے ساتھ فوائد فراہم کرتا ہے، اور بہت سی خصوصیات ہیں۔

Binance کی رکنیت کے عمل کو بناتے وقت سب سے اہم چیز جس پر توجہ دینے کی ضرورت ہے وہ یہ ہے کہ آپ  حوالہ ID کے بالکل نیچے لکھا ہوا متن دیکھیں گے “آپ کے کمیشن کی رعایت کی شرح 20% ہے”  ۔ اگر اس فیلڈ میں کچھ نہیں لکھا گیا تو آپ کمیشن کی رعایت سے فائدہ نہیں اٹھا سکتے۔

جب آپ بائنانس ریفرل کوڈ کے ساتھ رجسٹر ہوتے ہیں،  تو آپ بائنانس ایکسچینج پر اپنی خریداریوں اور فروخت کے لیے 40% تک کمیشن کی رعایت سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ آرٹیکل میں، میں تفصیل سے بتاؤں گا کہ 40% کمیشن ڈسکاؤنٹ بچانے کے لیے آپ کو کیا کرنے کی ضرورت ہے۔

بائننس سب سے زیادہ ریفرل کوڈ

بائننس حوالہ جات کا استعمال ان کمیشنوں کو کم کرنے کے لیے کیا جاتا ہے جو آپ کرپٹو کرنسیوں کی تجارت کرتے وقت بائنانس کو ادا کریں گے۔ Binance کی طرف سے اجازت دی گئی سب سے زیادہ کمیشن کی شرح 20% ہے۔

  • بائننس اعلی ترین حوالہ کوڈ: UL2M4EB8

بائننس ریفرڈ / نان ریفریڈ ممبرشپ پر کمیشن کی شرح

Binance پر معیاری کمیشن کی شرح 0.10%، یا 1 فی ہزار ہے۔ تاہم، اس شرح کو کم کرنا آپ پر منحصر ہے۔ آپ ذیل کی مثال سے دیکھ سکتے ہیں کہ ایک ریفرنس کوڈ کے ساتھ ممبر بننا کتنا ضروری ہے۔

  • اگر آپ Binance ریفرل لنک کے ساتھ ممبر بنتے ہیں، تو کمیشن کی شرح جو آپ ادا کریں گے  0.10٪ ہے.
  • اگر آپ Binance 20% ریفرل کوڈ کے ساتھ ممبر بنتے ہیں، تو آپ جو کمیشن ادا کریں گے وہ کم ہو  کر 0.08٪ ہو جاتا ہے۔
  • اگر آپ بائنانس 20% ریفرل کوڈ کے ساتھ سائن اپ کرنے کے بعد تھوڑی مقدار میں BNB سکے خریدتے ہیں، تو آپ کو +25% کم کمیشن ادا کرنا پڑے گا اور کمیشن کی شرح جو آپ تجارت پر ادا کریں گے  یہ 0.06٪  ہے۔

بائننس ریفرل کوڈ کے ساتھ رکنیت کے فوائد

 آئیے ایک مثال کے ساتھ بائنانس ریفرل کوڈ اور رکنیت کے فوائد کی وضاحت کرتے ہیں۔

مثال کے طور پر، آپ نے Binance اکاؤنٹ کھولا اور $5,000 جمع کرائے۔ آپ نے ایک مہینے کے لیے 20 خرید و فروخت کے 20 لین دین کیے ہیں۔ اس صورت میں، آپ نے مجموعی طور پر 40 خریداریاں اور فروخت کی ہوں گی اور آپ تجارتی حجم میں 5,000 x 40 = $200,000 بنائیں گے۔

  • اگر آپ ریفرنس کوڈ داخل کیے بغیر ممبر بن جاتے ہیں، تو آپ 0.10% ادا کریں گے، یعنی 1 فی ہزار کمیشن۔ اس صورت میں، آپ جو کمیشن فیس ادا کریں گے وہ $200 ہوگی۔
  • اگر آپ 20% ریفرل کوڈ کے ساتھ ممبر بنتے ہیں، تو آپ 0.08% ادا کریں گے، یعنی 0.8 فی ہزار۔ اس صورت میں، آپ جو کمیشن فیس ادا کریں گے وہ $160 ہوگی۔
  • اگر آپ 20% ریفرل کوڈ کے ساتھ سائن اپ کرنے کے بعد اپنے بٹوے میں BNB سکے رکھتے ہیں، تو آپ 0.06% کمیشن ادا کریں گے، یعنی 0.6 فی ہزار۔ اس صورت میں، آپ جو کمیشن فیس ادا کریں گے وہ $120 ہوگی۔

آپ جو کمیشن ڈسکاؤنٹ کماتے ہیں وہ فوری طور پر آپ کے اکاؤنٹ میں واپس آ جاتے ہیں۔ آپ Binance ہوم پیج  سے “حوالہ > آپ کے ساتھ مشترکہ کمیشنز” کے راستے پر  عمل کرتے ہوئے تفصیل سے کمیشن کی چھوٹ دیکھ سکتے ہیں ۔

بائننس ریفرل کوڈ کہاں لکھیں؟

موبائل ایپ کے ذریعے Binance اکاؤنٹ کھولتے وقت، حوالہ ID فیلڈ پر کلک کریں (اختیاری) اور   کوڈ UL2M4EB8 درج کریں۔

یہ دیکھنے کے لیے کہ ریفرل کوڈ کتنے فیصد کمیشن ڈسکاؤنٹ فراہم کرتا ہے، آپ  اس لنک https://accounts.binance.com/ur/register?ref=UL2M4EB8  پر ریفرنس ID والے خانے میں اپنا 20% کمیشن ڈسکاؤنٹ دیکھ سکتے ہیں۔

بائننس ریفرل کوڈ کے نرخ

Binance آپ کو سائن اپ کرتے وقت استعمال کیے گئے ریفرل کوڈ کی بنیاد پر آپ کو مختلف کمیشن ڈسکاؤنٹس پیش کرتا ہے۔ اگر آپ حوالہ ID کے خانے کو خالی چھوڑ دیتے ہیں، تو آپ کمیشن کی رعایت سے فائدہ نہیں اٹھا سکیں گے۔

ریفرل ریٹ جو بائنانس کمیشن ڈسکاؤنٹ فراہم کرتے ہیں: 0%, 5%, 10% اور 20%  اس کی تشکیل کی.

بائننس ریفرل کوڈ کیسے بنایا جائے؟

Binance اکاؤنٹ کھولنے کے بعد، آپ اپنا ریفرل کوڈ شیئر کر سکتے ہیں اور اپنے دوستوں کے لین دین سے پیسے کما سکتے ہیں جو آپ کے ریفرل کوڈ کے ساتھ ممبر ہیں۔ اپنی رکنیت کے عمل کو مکمل کرنے کے بعد، ” حوالہ> اعلی درجے کی حوالہ ترتیبات> + نیا حوالہ شامل کریں ”  کے راستے پر عمل کرتے ہوئے ایک حوالہ کوڈ بنائیں ۔

  • آپ 20 مختلف ریفرل کوڈز تک بنا سکتے ہیں۔
  • آپ تمام پلیٹ فارمز پر اپنے بنائے ہوئے حوالہ کوڈ یا لنک کا اشتراک کر سکتے ہیں۔
  • اگر آپ کے پاس نئی رکنیت ہے، تو آپ 0%، 5% اور 10% کمیشن ڈسکاؤنٹ کے ساتھ ریفرل کوڈ بنا سکتے ہیں۔ آپ کل آپ کو دیے گئے 20% ریفرنس کوڈز میں سے زیادہ سے زیادہ 10% شیئر کر سکتے ہیں۔
  • اگر آپ کے پاس بائنانس سے وابستہ پروگرام کے تحت معاہدہ ہے یا اگر آپ کے سپاٹ والیٹ میں 500+ BNB ہے تو، 41% آپ کے اکاؤنٹ میں جمع ہو جاتا ہے۔ آپ کو دیئے گئے 41% ریفرل کوڈ میں سے 20% تک شیئر کر سکتے ہیں۔
  • آپ کی کمیشن کی کمائی فوری طور پر آپ کے اکاؤنٹ میں اس شخص کے ذریعہ کی گئی لین دین میں ظاہر ہوتی ہے جو آپ کے حوالہ کوڈ کے ساتھ ممبر ہے۔ آپ کم بیلنس والے سکے کو ہر 6 گھنٹے بعد BNB میں تبدیل کر سکتے ہیں۔

کیا Binance محفوظ ہے؟

کوئی کرپٹو کرنسی مارکیٹ محفوظ نہیں ہے۔ اگرچہ ہمیشہ ہیکنگ کا خطرہ رہتا ہے، لیکن ہم کہہ سکتے ہیں کہ سب سے زیادہ قابل اعتماد تبادلہ Binance ہے۔ بائننس آپ کی 10% سرمایہ کاری کو ممکنہ خطرات کے خلاف قائم کردہ فنڈ کے ساتھ محفوظ کرنے کی ضمانت دیتا ہے۔ SAFU کے ساتھ، Binance نسبتا قابل اعتماد پیش کرتا ہے.

“کیا Binance محفوظ ہے؟”  سوال کے بجائے  “میں اپنے Binance اکاؤنٹ کو کیسے محفوظ رکھوں؟”  سوال پوچھنا بہتر ہوگا۔  اپنے Binance اکاؤنٹ کو محفوظ رکھنے کے لیے؛

  1. ایک ای میل کے ساتھ سائن اپ کریں جو ان کی ویب سائٹ پر رجسٹرڈ نہیں ہے۔
  2. اندازہ لگانے میں آسان پاس ورڈ بنائیں۔
  3. فون کی تصدیق کرنے کے بعد، “گوگل تصدیق کنندہ” ایپلیکیشن کو فعال کرنا یقینی بنائیں۔
  4. اپنے انٹرنیٹ اور موبائل ڈیٹا کے علاوہ کسی اور انٹرنیٹ سے اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان نہ کریں۔
  5. اپنے کمپیوٹر یا فون پر غیر معتبر پروگرام/ایپلی کیشنز انسٹال نہ کریں۔
  6. میل فشینگ ہیکرز کے ذریعہ استعمال ہونے والا سب سے عام طریقہ ہے۔ بائنانس سے ہونے کا بہانہ کرنے والا ایک ای میل آپ کے ای میل ایڈریس پر بھیجا جاتا ہے اور وہ آپ کے ای میل کے ذریعے لاگ ان کی معلومات درج کرنے کا انتظار کرتے ہیں۔
  7. رقم کی منتقلی کرتے وقت، وائٹ لسٹ میں اپنا کرپٹو کرنسی والیٹ ایڈریس ضرور شامل کریں۔ اس طرح، نقل کرنے کے کسی بھی عمل میں، رقم کسی ایسے پرس میں منتقل نہ کریں جو آپ کا نہیں ہے۔

حوالہ کوڈ کے بارے میں آپ کو کیا جاننے کی ضرورت ہے۔

  1. ریفرل کوڈ جو سب سے زیادہ کمیشن ڈسکاؤنٹ فراہم کرتا ہے 20% ہے۔
  2. جب آپ ممبر بن جاتے ہیں تو حوالہ ID کے نیچے “اختیاری” متن پر کلک کریں اور حوالہ کوڈ درج کریں۔
  3. Binance اکاؤنٹ کھولنے کے بعد کوئی ریفرل کوڈ شامل نہیں کیا جاتا ہے۔
  4. اگر آپ کے پاس ایسے اکاؤنٹس ہیں جو سوشل میڈیا پر بڑے سامعین کو پسند کرتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ بائنانس سے وابستہ پروگرام میں درخواست دیں۔ اس سے آپ کی ریفرل کی شرح 20% سے بڑھ کر 41% ہو جائے گی۔
  5. اگر ملحقہ پروگرام کے دائرہ کار میں تجارت کرنے والے لوگوں کی تعداد 500 سے تجاوز کر جاتی ہے، تو آپ کی ریفرل کی شرح 20% سے بڑھا کر 50% کر دی جائے گی۔

Sponsorlu bağlantılarUnibilgi'yi sosyal medyadan takip ederek güncel duyurulara hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Twitter→ twitter.com/unibilgi
Instagram→ instagram.com/unibilginet

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu girin
İsim